تلفن

09183336311

آدرس

کرمانشاه، کیلومتر ۹ جاده بیستون، پایانه بار بزرگ کرمانشاه، موسسه حمل و نقل مهدویان

اعلام بار کرمانشاه جنوب

0
(0)

از دغدغه های مهمی که افراد هنگام جا به جایی و حمل و نقل بار دارند این است که بدون آسیب رساندن و گم شدن آن به مقصد نهایی برسد. اگر ساکن یکی از شهرهای کرمانشاه هستید و قصد ارسال بار به جنوب دارید، شرکت باربری مهدویان برای بهبود در عملکرد فرایند حمل و نقل به شهرهای جنوبی، سیستم اعلام بار کرمانشاه جنوب و اعلام بار کرمانشاه جنوب غرب را راه اندازی کرده است.

راه اندازی سیستم اعلام بار، کار را هم برای صاحب بار و هم رانندگان بسیار آسان کرده است و شما می توانید به راحتی از طریق وب سایت، پیام رسان ها و کانال باربری کرمانشاه با رانندگان در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید. نحوه استفاده از خدمات حمل و نقل باربری از طریق وب سایت مهدویان به این صورت است که شما درخواست خود را با مشخصات زیر ثبت می کنید.

-نوع خودرو مورد نیاز

-مبدا بارگیری

-مقصد بارگیری

-زمان بارگیری

-نوع بار

-وزن بار

-کرایه بار

-شماره تماس صاحب بار

 

اعلام بار کرمانشاه جنوب

رانندگان شرکت حمل و نقل مهدویان بعد از بررسی درخواست اعلام بار کرمانشاه جاده، با توجه به شرایط خود درخواست را قبول کرده و خدمات رسانی می کنند. از آن جا که باربری مهدویان جزء با سابقه ترین باربری کرمانشاه است و بر روی خدمات رسانی با کیفیت بالا تاکید دارد می توانید با خیال آسوده برای حمل بار خود به ما اعتماد کنید و از خدمات اعلام بار کرمانشاه جنوب و اعلام بار کرمانشاه جنوب غرب استفاده کنید. فقط کافیست که وارد وب سایت شوید و از خدمات ویژه ما بهره ببرید. در صورت داشتن سوال می توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان و پشتیبانان راهنمایی های لازم را انجام دهند.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

چهار × 1 =