تلفن

09183336311

آدرس

کرمانشاه، کیلومتر ۹ جاده بیستون، پایانه بار بزرگ کرمانشاه، موسسه حمل و نقل مهدویان

اعلام بار کرمانشاه جهرم

0
(0)

اگر می خواهید بار و وسایل شما بدون آسیب جا به جا شود و ریسک گم شدن آن به حداقل برسد، شرکت حمل و نقل مهدویان بهترین انتخاب برای شماست. اگر در یکی از شهرهای کرمانشاه زندگی می کنید و قصد ارسال بار به جهرم را دارید، شرکت باربری مهدویان اقدامات موثری چون اعلام بار کرمانشاه جهرم را راه اندازی کرده است و شما می توانید با خیال آسوده از سیستم اعلام بار کرمانشاه جاده به صورت ویژه استفاده کنید.

 

اعلام بار کرمانشاه جهرم

 

راه اندازی این سیستم کار را برای شخص صاحب بار و رانندگان بسیار راحت کرده است و شما به آسانی با مراجعه به وب سایت، پیام رسان ها و کانال باربری کرمانشاه با رانندگان در ارتباط هستید و سفارش خود را ثبت می کنید. شما می توانید با ثبت مواردی مثل نوع خودرو مورد نیاز خود، تعیین مبدا و مقصد بار، تاریخ و ساعت نیاز به خدمات حمل بار، نوع و وزن بار، کرایه جا به جایی بار، شماره تلفن های صاحب بار و … از خدمات ویژه اتوبار کرمانشاه به جهرم استفاده کنید.

رانندگان باربری کرمانشاه درخواست ها را بررسی کرده و با توجه به شرایط درخواست را قبول و یا رد می کنند. در صورت تائید درخواست، با شخص صاحب بار ارتباط گرفته و جا به جایی بار در تاریخ و ساعت مشخص شده انجام می شود. شرکت باربری مهدویان در زمینه خدمات حمل و نقل جزء شرکت های معتبر و با سابقه شهر کرمانشاه است و همیشه بر روی کیفیت بالا و اعتماد مشتریان خود تاکید داشته است. به همین دلیل شما عزیزانی که قصد ارسال بار از کرمانشاه به جهرم را دارید سفارش خود را با اعتماد کامل ثبت نمایید. برای انجام این کار کافی است که به وب سایت شرکت حمل و نقل استان کرمانشاه مراجعه کنید و یا با شماره تماس ها با ما در ارتباط باشید. در صورتی که در حین ثبت درخواست به مشکلی بر خوردید با شماره های پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید. پشتیبانان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی می باشند.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

اضافه کردن یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

15 − 8 =